hoffner

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Heej!

Av Juliaevelina Hoffner - 29 juni 2011 23:01

Heej!

Vi är två supersööta systrar!


Syster född nr. 1


Namn: Julia

Efternamn: Hoffner

Bor: Hemlig stämplatt!

Favoritfärg: Lila, Blå

Hårfärg: Blondbrun

Ögonfärg: Grön

Född: 1999-05/27

Största dröm: Bli modell

Vad gillar hon gillar hos killar: Allt :) sööt/snäll

Om det är Julia som skriver så skriver jag: xxxxx från Julia  


Syster född nr. 2


Namn: Evelina (eve)

Efternamn: Hoffner

Bor: Hemlig stämplatt!

Favoritfärg: ROSA!!!

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå

Född: 2001-05/09

Största dröm: Att bli kock... (när jag blir stor)

Vad hon gillar hos killar: Snygga

Om det är Evelina som skriver så skriver jag: // Eve 



Såå... Nu vet ni lite om oss! <3


// Eve   och  xxxxx från Julia 


PS. Kolla in nästa blogginlägg (imorgon) Då Julia skriver om ett tips jag kommit på att få en lätt sommartatuering! <3  Puss 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Juliaevelina Hoffner - 30 juni 2011 18:09

Hello! Jag är Eve! Jag skriver...     Öhh... Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om! :(   Idag var jag med en kompis... det är allt! <3     Öhh... Vi badade...   Asså jag är så ledsen men jag kan faktiskt inte komma p...

Av Juliaevelina Hoffner - 30 juni 2011 16:55

Heej igen! Vill du ha ett tips?     Jo, jag är rädd för sprutor och sånt men ändå så skulle jag villja he en tatuering! (när jag blir stor) Men jag vågar inte! Så här är ett litet tips jag kommit på för att att få en lätt liten sommartatuer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 LOVE IT!
 HATE IT! :(
 Fiin
 BRA!
 kommer att kolla in den varje dag!
 Kommer att tipsa alla mina kompisar! :)
 Okej...
 Tråkig blogg xD
 Good!
 Älskar Allt detta är den bästa blogg jag sett!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards